Formularz odstąpienia od umowy <– Pobierz
Kiedy zwrot a kiedy reklamacja?
Jeśli się rozmyśliłeś i chcesz zrezygnować z zakupu towarów podlegających zwrotom, możesz zwrócić je nam bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki lub daty odbioru osobistego (tzw. odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość).
Wykonasz to w 3 Prostych krokach:
UWAGA! Odesłany towar nie może nosić śladów używania! Jeśli przymierzałeś okulary, wyczyść szkła, zauszniki oraz nosek, aby nie zostały ślady oraz zabrudzenia na okularach. Jeśli dział reklamacyjny stwierdzi, że okulary noszą ślady użytkowania lub uszkodzenia, których klient nie zgłosił po otrzymaniu przesyłki, kwota do zwrotu może ulec pomniejszeniu z racji zwrotu uszkodzonego lub zabrudzonego towaru.
- Należy wydrukować formularz o odstąpieniu od umowy i go wypełnić. Formularz dostępny jest pod linkiem poniżej. Użycie naszego formularza nie jest konieczne aby dokonać zwrotu – klient może użyć własnego formularza zwrotu, który zawiera informacje prawnie niezbędne do dokonania zwrotu.
- Należy zabezpieczyć produkt przed wysłaniem, np. folią bąbelkową w taki sposób, żeby produkt nie przemieszczał się w kartoniku oraz żeby nie uległ zniszczeniu podczas transportu. W przypadku zwrotu okularów należy je zapakować w otrzymane etui. Klient odsyła zwracany produkt na swój koszt i ryzyko. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia produktu w czasie przesyłki.
- Wypełniony formularz wraz z produktem należy wysłać na adres:
MS MEDIA Marcin Sobaszek
ul. Filarowa 1B/3
40-565 Katowice
Procedura Reklamacji
- Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić czy opakowanie oraz towar nie uległy uszkodzeniu w transporcie.
- Procedurę reklamacyjną rozpoczynamy od zgłoszenia przez klienta reklamacji poprzez wysyłkę maila z opisem problemu i powodu reklamacji na adres : kontakt@prooksy.pl, lub klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać z formularza odstąpienia od umowy
- Dział Serwisu weryfikuje zgłoszenie, powiadamia klienta o przyjęciu zgłoszenia oraz nadaje mu numer. Do każdej reklamacji podchodzimy w sposób indywidualny dlatego serwisant przedstawia propozycję dalszego postępowania w sprawie
- Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru lub otrzymania zgłoszenia o uszkodzeniu produktu w transporcie
- Wszystkie koszty związane z transportem w przypadku zwrotu/wymiany lub reklamacji pokrywa Kupujący. Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz paczek wysyłanych na nasz koszt.
Wymiany (jeśli dotyczy)
Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić artykuł, poinformuj nas o tym na kontakt@prooksy.pl i odeślij na adres widniejący na przesyłce, dodatkowo prosimy o zdjęcia przedmiotu drogą mailową, który jest wadliwy lub uszkodzony.
Zwrot (jeśli dotyczy)
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu, wyślemy Ci e-mail o jego zatwierdzeniu lub odrzuceniu.
W przypadku jego zatwierdzenia, przelejemy odpowiednią kwotę na Twoją kartę kredytową lub dokonamy zwrotu w pierwotnej formie płatności, w najkrótszym prawnie ustalonym terminie. Zwrot pieniędzy jest możliwy 14 dni od momentu zakupu towarów i następuje w momencie odbioru produktu, który klient wysłał na swój koszt na podany niżej adres.
Zwrot płatności
- Zwroty wykonywane są przelewem tradycyjnym lub poprzez procesor płatniczy z którego była dokonywana płatność.
- W wyjątkowych sytuacjach, strony mogą ustalić inną formą wykonania przelewu zwrotnego.
A jeśli nadal masz wątpliwość….
zajrzyj do regulaminu